مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-26سياسي

احداث پروژه های عمرانی در کلانشهرها بسیار مهم است


در کلانشهرها، وقت مردم بسیار مهم است و با توجه به این مساله، احداث پروژه های عمرانی کارهای مردم را تسهیل و روند فعالیت آنها را سرعت می بخشد، - ایسنا/اصفهان رییس دفتر رییس جمهور گفت: در کلانشهرها، وقت مردم بسیار مهم است و با توجه به این مساله، احداث پروژه های عمرانی کارهای مردم را تسهیل و روند فعالیت آنها را سرعت می بخشد، بسیار مهم است.

محمود واعظی امروز (جمعه- 8 اسفند ماه) در مراسم افتتاح پل آفتاب و خیابان های تابان و آسمان در اصفهان، اظهار کرد: اقدامات عمرانی اخیر استان اصفهان تاثیر بسیاری بر وقت و سلامت مردم خواهد گذاشت.

وی افزود: اینکه ما بتوانیم به گونه ای عمل کنیم که هوای پاک تری داشته باشیم بسیار مهم است و در کشورهای پیشرفته تمام ساز و کارها در راستای سلامت عموم جامعه و پاکی محیط زیست قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دفتر رییس جمهور اضافه کرد: در کلانشهرها، وقت مردم بسیار مهم است و با توجه به این مساله، احداث پروژه های عمرانی کارهای مردم را تسهیل و روند فعالیت آنها را سرعت می بخشد.

وی خاطر نشان کرد: اصفهان در چهار راه کشور قرار دارد و محل عبور و مرور به سایر استان هاست و ساخت چنین پل هایی دستاوردهای ارزشمندی مانند عدم ترافیک و کاهش تصادفات را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پروژه های عمرانی در کلانشهرها بسیار مهم است

احداث پروژه های عمرانی در کلانشهرها بسیار مهم است