مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 06:502021-02-26سياسي

700 پروژه عمرانی در حاشیه شهر مشهد اجرا می شود


بیش از 700 پروژه عمرانی و زیر بنایی در قالب طرح های بازآفرینی شهری در مناطق حاشیه ای مشهد اجرا خواهد شد.

- مشهد - استاندار خراسان رضوی گفت: بیش از 700 پروژه عمرانی و زیر بنایی در قالب طرح های بازآفرینی شهری در مناطق حاشیه ای مشهد اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رسیدگی به کمبودها و مشکلات شهرک شهید رجایی به عنوان یکی از مناطق حاشیه نشین این کلانشهر در قالب طرح بازآفرینی شهری از سوی استاندار خراسان رضوی و مدیران دستگاه های اجرایی آغاز شد.

در این راستا محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی عصر پنجشنبه به اتفاق سایر مدیران دستگاه های مربوطه از بخش های مختلف شهرک شهید رجایی مشهد معروف به قلعه ساختمان بازدید کرد.

پس از آن استاندار خراسان رضوی به اتفاق شهردار و دیگر مدیران شهری و نمایندگان دفاتر تسهیلگری محلات شهرک شهید رجایی طی جلسه ای که به مدت چهار ساعت در محل استانداری خراسان رضوی به طول انجامید، رفع کمبودها و معضلات این شهرک را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

700 پروژه عمرانی در حاشیه شهر مشهد اجرا می شود استاندار خراسان رضوی طی سخنانی در این جلسه گفت: چهارچوب رسیدگی به مشکلات شهرک شهید رجایی مشهد در قالب طرح بازآفرینی شهری امروز تعیین شد و پس از آن با تدوین برنامه های مختلف این طرح ها عملیاتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 پروژه عمرانی در حاشیه شهر مشهد اجرا می شود

700 پروژه عمرانی در حاشیه شهر مشهد اجرا می شود