مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 06:502021-02-26پزشكي

ویروس انگلیسی در این 7 استان شناسایی شد


با توجه به افزایش قدرت سرایت ویروس جهش یافته ما نگران هستیم که به یکباره حجم زیادی وارد بیمارستان ها شوند و آن وقت است که ما دچار مشکل خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتایناک به نقل از ایسنا ،شفاف ترین آمارهای کرونا در ایران، وضعیت مبتلایان و فوتیهای ناشی از کرونای انگلیسی در کشور، کاهش رعایت پروتکلها و شیب تند بیماری در خوزستان، احتمال خیز چهارم کرونا و پیش بینی 2 سناریو برای بیمارستانها، شروط اجازه سفر در نوروز،بی عدالتی در مصرف واکسن کرونا در دنیا، پیش بینی تزریق واکسن برای 54میلیون ایرانی تا پایان 1400 و زمان دسترسی به واکسنهای ایرانی از جمله مباحثی است که دکتر علیرضا رییسی - معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به تشریح آن پرداخت.

با گذشت یک سال از حضور کووید -19 در کشور و فراز و فرودهای این بیماری، چالش ها و اقدامات انجام شده در جهت مدیریت بیماری تا کنون و همچنین برنامه ریزیهای صورت گرفته در ادامه مسیر مقابله با کووید-19 را با دکتر علیرضا رییسی - معاون بهداشت وزارت بهداشت به گفت و گو نشستیم که در پی می خوانید.

دکتر علیرضا رییسی د با اشاره به اینکه کرونا یک RNA ویروس است، گفت: با گذشت یک سال از شیوع بیماری در کشور قطعا انتظار داریم که جهش هایی در آن صورت گرفته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس انگلیسی در این 7 استان شناسایی شد

ویروس انگلیسی در این 7 استان شناسایی شد