مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 06:302021-02-26سياسي

مک کانل: اگر ترامپ در 2024 نامزد حزب جمهوری خواه شود، از او حمایت می کنم


رهبر اقلیت جمهوری خواه سنا در چرخشی آشکار بعد از انتقادات اخیر از رییس جمهور سابق آمریکا، گفت اگر ترامپ نامزدی این حزب در رقابت های انتخاباتی 2024 را کسب کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  میچ مک کانل رهبر اقلیت جمهوری خواه سنا و از چهره های بانفوذ این حزب که چند هفته پیش در صحن سنا به شدت از رییس جمهور سابق آمریکا به دلیل نقشش در حادثه حمله به کنگره انتقاد کرده بود، گفت در صورت موفقیت ترامپ در کسب نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات 2024، از وی حمایت خواهد کرد.

او در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: از حالا تا سال 2024 اتفاقات زیادی خواهد افتاد، دستکم چهار عضو (حزب جمهوری خواه) هستند که فکر می کنم در حال برنامه ریزی برای رقابت ریاست جمهوری هستند.

باید یک رقابت کاملاً باز باشد.

او در پاسخ به سوالی در این خصوص که اگر ترامپ نامزدی حزب را برای انتخابات سال 2024 کسب کند، از وی حمایت خواهد کرد یا خیر، گفت: نامزد حزب؟ قطعاً.

وبگاه خبری هیل وابسته به کنگره آمریکا، این موضع مک کانل را چرخش کامل نسبت به مواضع قبلی او دانسته که پیشتر نشان می داد خواستار روی برگرداندن حزب از ترامپ بود.

موضع اخیر مک کانل در قبال ترامپ، با انتقاد از سوی سایر جمهوری خواهان مواجه شده بود و وی در هفته های گذشته درباره رییس جمهور جنجالی سابق آمریکا سکوت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مک کانل: اگر ترامپ در 2024 نامزد حزب جمهوری خواه شود، از او حمایت می کنم

مک کانل: اگر ترامپ در 2024 نامزد حزب جمهوری خواه شود، از او حمایت می کنم