مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 06:302021-02-26اجتماعي

موکب های اربعین استان ها در کنار مردم سی سخت


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: از همان روزهای ابتدایی، موکب های اربعین استان های اصفهان، تهران و اراک در شهر زلزله زده سی سخت مستقر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،سردار حسن حکمتیان با اشاره به اسکان موکب های اربعین سایر استان ها در منطقه زلزله زده سی سخت گفت: یک گروه از محلات اصفهان، گروهی از ستاد عتبات عالیات تهران و گروه دیگری از اراک در منطقه زلزله زده مستقر شده و به مردم خدمت ارائه می دهند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موکب هایی از گچساران، باشت و یاسوج هم مستقر شده است، در حوزه تغذیه موکب گچساران امروز و فردا 3 هزار وعده غذایی پخت کرده است.

وی با بیان اینکه موکبی در حوزه تاسیسات ساختمانی راه اندازی شده، افزود: تعمیر مدارس و تامین کانکس در دستور کار قرار دارد،ضمن اینکه ایستگاه های صلواتی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه تمام ماشین آلات سبک و سنگین سپاه فتح در دنا مستقر شده است، افزود: مردم عزیز و مقاوم سی سخت بدانند ما در تیپ 48 فتح و ستاد بازسازی عتبات عالیات تا آخرین لحظات کنار آنها خواهیم ماند.

انتهای پیام/82024


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های اربعین استان ها در کنار مردم سی سخت

موکب های اربعین استان ها در کنار مردم سی سخت