مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-26سياسي

توسعه چشمگیر پروژه فیبرنوری در استان اصفهان


یکی از پروژه های اصلی که چندین سال مورد توجه بوده فیبر نوری است و امسال به مناسب چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، - ایسنا/اصفهان مدیرکل مخابرات استان اصفهان گفت: یکی از پروژه های اصلی که چندین سال مورد توجه بوده فیبر نوری است و امسال به مناسب چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، توسعه چشمگیری در این زمینه داشته ایم.

اسماعیل قربانی امروز (جمعه-8 اسفند ماه) در برنامه افتتاح و بهره برداری از پروژه های مخابراتی اصفهان، اظهار کرد: مخابرات استان اصفهان رتبه های برتری را در حوزه های ارتباطات و مخابرات کسب کرده و مجرب ترین پرسنل را در زمینه های فنی دارد.

وی گفت: در چند سال گذشته پورت های اینترنت پرسرعت رشد چشمگیری داشته و اقدامات خوبی برای بهبود اینترنت 3جی و 4 جی انجام داده ایم.

مدیرکل مخابرات استان اصفهان افزود: یکی از پروژه های اصلی که چندین سال مورد توجه بوده فیبر نوری است که امسال به مناسب چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، توسعه چشمگیری در این زمینه داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قربانی گفت: در حوزه ADSL در استان 563 هزار مشترک فعال داریم که نسبت به کل مشترکین کشور عدد قابل توجهی است.

وی تصریح کرد: تلاش های بسیاری برای برخورداری 178 روستای اصفهان از اینترنت شده است، همچنین در زمینه های فناوری مخابرات کمک هایی به اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه چشمگیر پروژه فیبرنوری در استان اصفهان

توسعه چشمگیر پروژه فیبرنوری در استان اصفهان