مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-26اقتصادي

مانع از تکرار داستان هفت تپه در نی ریز شویم


دبیر مرکز مطالبه گری و آرمانخواهی بسیج دانشجویی استان فارس، تاکید کرد که بی توجهی به حقوق و منافع مردم در این منطقه، منجر به تکرار داستانی نظیر هفت تپه، - ایسنا/فارس دبیر مرکز مطالبه گری و آرمانخواهی بسیج دانشجویی استان فارس، تاکید کرد که بی توجهی به حقوق و منافع مردم در این منطقه، منجر به تکرار داستانی نظیر هفت تپه، خواهد شد.

مهدی مزارعی تقابل معدن داران و مردم بومی روستای ده فاضل را از دیگر تراژدی های غمناک این منطقه و مواجهه سرمایه دار و مردم مستضعف، دانست و گفت: جریان دانشجویی که هنوز از شوک اتفاقات هفت تپه و رانت های عجیب و غریب آن بیرون نیامده حال باید شاهد بروز مسئله جدیدی در استان فارس باشد، قربانگاه جدید محیط زیست و حقوق عامه، روستاهای ده فاضل و جعفرآباد واقع در 10 کیلومتری نی ریز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بسیج دانشجویی استان فارس، مزارعی گفت: بنابر ادعای ساکنان ده فاضل 70 درصد مراتعشان برای احداث ایستگاه های برق و گاز و شهرک صنعتی چند ده هکتاری، دفن و دفع زباله و گودفاضلاب از بین رفته و اکنون 30 درصد باقیمانده هم سهم معدن و بخش خصوصی شده است و اینجا منافع مردم بومی گویا محلی از اعراب ندارد!!! مزارعی گفت: مطالبه این روز های مردم ده فاضل در واقع دیده شدن حق مسلم آنهاست که با شروع به کار اکتشاف و بهره برداری از مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع از تکرار داستان هفت تپه در نی ریز شویم

مانع از تکرار داستان هفت تپه در نی ریز شویم