مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 06:102021-02-26بين الملل

پلیس میانمار به محل تجمع معترضان حمله کرد


در حالی پلیس میانمار به محل تجمع معترضان به کودتای اول فوریه علیه دولت این کشور یورش برد که بانک جهانی گفته، درخواست های میانمار را برای کمک مالی پس از کودتا در مرحله رسیدگی قرار نمی دهد.

- در حالی پلیس میانمار به محل تجمع معترضان به کودتای اول فوریه علیه دولت این کشور یورش برد که بانک جهانی گفته، درخواست های میانمار را برای کمک مالی پس از کودتا در مرحله رسیدگی قرار نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، میانمار از اول فوریه سال جاری میلادی که ارتش، قدرت را به دست گرفت و دست به کودتا علیه آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتوی این کشور زد و دولت مدنی را برکنار کرد، در بحران به سر می برد و چندین هفته است که مردم در این کشور آسیایی دست به تحصن، اعتراض و اعتصاب زده و خواستار آزادی سوچی و سایر سیاستمداران زندانی شده و بازگشت به حکومت مدنی را می خواهند.

در تازه ترین مورد پلیس میانمار از گاز اشک آور علیه معترضان در منطقه تاموی در یانگون استفاده کرد تا آنهایی را که علیه انتصاب یک مقام مسئول از سوی ارتش در این منطقه تجمع کرده بودند، متفرق کند.

ساکنان این منطقه گفته اند، صدای شلیک چندین گلوله را شنیده و سپس پلیس در بخش هایی از منطقه تا ساعت 2 صبح امروز (جمعه) به وقت محلی در منطقه حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس میانمار به محل تجمع معترضان حمله کرد

پلیس میانمار به محل تجمع معترضان حمله کرد