مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 05:552021-02-26بين الملل

رایزنی های تل آویو با ابوظبی، ریاض و منامه برای تشکیل ائتلاف نظامی


منابع صهیونیستی گزارش دادند که این رژیم در حال انجام رایزنی هایی با کشورهای بحرین، عربستان سعودی و امارات عربی متحده با هدف تشکیل ائتلاف نظامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه آی 24 نیوز شامگاه پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که رژیم صهیونیستی به دنبال تشکیل ائتلاف نظامی با سه کشور عربی است.

این شبکه اسراییلی بدون اشاره به مقام یا منبع خاصی، ادعا کرد که تل آویو در حال انجام رایزنی هایی با دولت های ریاض، ابوظبی و منامه است تا یک ائتلاف نظامی چهارجانبه در غرب آسیا تشکیل دهد.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی روابط دیپلماتیک رسمی ندارند اما طی سال های اخیر گزارش های متعددی از تماس های محرمانه بین مسئولان دو طرف منتشر شده است.

امارات عربی متحده و بحرین اما در سپتامبر 2020 با وساطت دولت وقت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ ، توافقنامه های سازش با رژیم اشغالگر قدس موسوم به توافق های آبراهام امضا کرده و رسماََ مناسبات دیپلماتیک برقرار نمودند.

آی 24 نیوز همچنین در گزارش خود مدعی شد که ائتلاف نظامی تل آویو-ریاض-ابوظبی-منامه، با هدف مقابله با تهدید روزافزون ایران در منطقه، به صورت خاص موضوع های برنامه هسته ای و نفوذ ایران در ) انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های تل آویو با ابوظبی، ریاض و منامه برای تشکیل ائتلاف نظامی

رایزنی های تل آویو با ابوظبی، ریاض و منامه برای تشکیل ائتلاف نظامی