مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 05:552021-02-26ورزشي

رسیدگی به مشکلات شهرک شهید رجایی مشهد در قالب بازآفرینی شهری آغاز شد


رسیدگی به کمبودها و مشکلات شهرک شهید رجایی به عنوان یکی از مناطق حاشیه نشین این کلانشهر در قالب طرح بازآفرینی شهری به همت استاندار خراسان رضوی و مدیران دستگاه های اجرایی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی تلفنی گفت وگو کرد و هماهنگی ها برای عملیاتی کردن ساخت بیمارستان مزبور  و نیز حل مشکلات فاضلاب منطقه و دیگر مسایل موجود را انجام داد.

استاندار خراسان رضوی طی سخنانی در این جلسه گفت: چهارچوب رسیدگی به مشکلات شهرک شهید رجایی مشهد در قالب طرح بازآفرینی شهری امروز تعیین شد و پس از آن با تدوین برنامه های مختلف این طرح ها عملیاتی می شود.

وی افزود: همین الگو برای ساماندهی مشکلات و کمبودها در سایر محلات و مناطق حاشیه نشین شهر مشهد انجام خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: هم اکنون 117 محله در شهر مشهد وجود دارد که 78 محله از این تعداد در مناطق حاشیه ای شهر مشهد استقرار دارند.

معتمدیان گفت: بیش از 700 پروژه عمرانی و زیر بنایی در قالب طرح های باز آفرینی شهری در مناطق حاشیه ای مشهد در حوزه های بهداشتی و درمانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و تاسیسات زیربنایی اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که شاهد تخلیه روستاها و سکنی گزیدن آنها در حاشیه شهرها هستیم، باید معضلات حاشیه نشینی  مدیریت و ساماندهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات شهرک شهید رجایی مشهد در قالب بازآفرینی شهری آغاز شد

رسیدگی به مشکلات شهرک شهید رجایی مشهد در قالب بازآفرینی شهری آغاز شد