مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 05:452021-02-26ورزشي

نجات 7600 کودک مبتلا به سرطان با قلک محک


موسسه محک به عنوان تنها نهاد مردمی کشور، توانسته در طول سال ها فعالیت خود، جان هزاران کودک مبتلا به سرطان را نجات دهد و آنها را حمایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، آگاهی رسانی درباره بیماری سرطان به تمامی گروه ها و افراد جامعه موجب تشخیص زودهنگام می شود که زمینه درمان کم دردتر، کم هزینه تر و مؤثرتر را فراهم خواهد کرد.

محک هر سال به عنوان عضو رسمی انجمن کنترل جهانی سرطان (UICC)، با بهره مندی از توانایی ها، مهارت ها و ظرفیت های افراد مختلف اعم از هنرمندان، چهره های محبوب، ورزشکاران، متخصصان، بنگاه های اقتصادی، داوطلبان، سازمان های همکار و…، تلاش می کند تا جامعه مدنی ایران را نسبت به سرطان، علائم بیماری و نحوه درمان آن، به خصوص در کودکان، آگاه کند.

یکی از روش های همراهی با کمپین محک، انتشار عکس و پیام به واسطه پوسترهایی بود که قالب آن از سوی انجمن کنترل جهانی سرطان مشخص شد.

اهالی فرهنگ، هنر، ورزش، نیکوکاران، داوطلبان و کودکان محک با ساخت پوستر خاص خودشان به این کمپین پیوستند.

شریف نظام مافی مدیرعامل محک، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده با هدف آگاهی بخشی به جامعه در خصوص سرطان، افزود: در سال جاری دعوت از هنرمندان، ورزشکاران، نویسندگان، اصحاب رسانه، اعضای کادر درمان، شرکت ها و سازمان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 7600 کودک مبتلا به سرطان با قلک محک

نجات 7600 کودک مبتلا به سرطان با قلک محک