مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 05:352021-02-26اقتصادي

«تخم مرغ» گران نمی شود/اتحادیه معتقد است «مرغ» باید 25000 تومان باشد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با تاکید بر اینکه قیمت مرغ افزایشی نخواهد داشت گفت: باید تولید استانهای شمالی با مدیریت وزارت جهاد کشاورزی به سمت بازار تهران هدایت شود تا شاهد رسیدن مرغ به قیمت مصوب در تهران و کشور باشیم.

- تخم مرغ گران نمی شود/اتحادیه معتقد است مرغ باید 25000 تومان باشد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با تاکید بر اینکه قیمت مرغ افزایشی نخواهد داشت گفت: باید تولید استانهای شمالی با مدیریت وزارت جهاد کشاورزی به سمت بازار تهران هدایت شود تا شاهد رسیدن مرغ به قیمت مصوب در تهران و کشور باشیم.

حشمت اله عسگری در گفت وگو با ایسنا، در تشریح مقابله با افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ به ویژه در ایام پایانی سال با تاکید بر بازگشت قیمت تخم مرغ و عدم افزایش نرخ آن گفت: به دلایل مختلفی از جمله عرضه گسترده، قیمت گذاری درب مرغداری، و چسبیدن لیبل به هر تخم مرغ، افزایش دمای هوا و شرایط مناسب تر نگهداری می توان این اطمینان را به شهروندان داد که قیمت تخم مرغ به شرایط سابق برمی گردد و افزایشی هم نخواهیم داشت.

وی افزود: اما درباره مرغ مسئله داریم؛ باید به این نکته توجه کنیم که تولید مرغ در استانهای دیگر است و توزیع آن در تهران به شکلی که 8 درصد مرغ مصرفی در تهران تولید و حدود 92 درصد در سایر استانها تولید می شود لذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تخم مرغ» گران نمی شود/اتحادیه معتقد است «مرغ» باید 25000 تومان باشد

«تخم مرغ» گران نمی شود/اتحادیه معتقد است «مرغ» باید 25000 تومان باشد