مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 05:352021-02-26سياسي

اولیانوف: جلسه شورای حکام آژانس با تمرکز بر موضوع ایران برگزار می شود


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی ضمن اشاره به برگزاری جلسه شورای حکام آژانس در روز دوشنبه، تاکید کرد اطمینان از پیش بردن مباحث به گونه ای که بر تلاش ها برای احیای کامل برجام تاثیر منفی نگذارد وظیفه همه اعضای این نهاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اتریش، در توییتی از برگزاری جلسه شورای حکام آژانس در روز دوشنبه با تمرکز بر موضوع ایران خبر داد.

دیپلمات ارشد روس در این خصوص نوشت: جلسه مارس شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی روز دوشنبه (11 اسفند مصادف با اول مارس) آغاز خواهد شد.

ایران بار دیگر در مرکز توجه قرار خواهد داشت.

وی در ادامه با توجه مباحث برجامی اخیر، افزود: مسئولیت مشترک همه 35 عضو آن اطمینان از این است که مباحث (حتی در صورت داغ شدن) بر تلاش های دیپلماتیک با هدف احیای کامل برجام تاثیر منفی نگذارد.

پیشتر منابع خبری گزارش دادند آمریکا به دنبال جلب حمایت سایر کشورها جهت انتقاد از ایران در جلسه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

یک رسانه آمریکایی گزارش داده دولت این کشور از کشورهای دیگر خواسته از قطعنامه ای که از ایران بابت تشدید فعالیت های هسته ای این کشور انتقاد می کند حمایت به عمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: جلسه شورای حکام آژانس با تمرکز بر موضوع ایران برگزار می شود

اولیانوف: جلسه شورای حکام آژانس با تمرکز بر موضوع ایران برگزار می شود