مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 05:352021-02-26فناوري

سرویس مرکز تلفن مجازی برای پاسخگویی به تماس های تلفنی به صورت دورکار


یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با ارائه سرویس مرکز تلفن مجازی، این امکان را برای پرسنل شرکت ها فراهم کرده است که به صورت دورکاری تماس های تلفنی سازمان خود را پاسخگو باشند.

- محمد حق بین، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا با بیان این که این شرکت در سه دپارتمان ویپ و شبکه نرم افزار و پردازش تصویر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از سال 91 فعالیت می کند، در ادامه اظهار کرد: یکی از محصولات این شرکت یک مرکز تلفن مجازی است که امکانات لازم یک کسب و کار را برای راه اندازی یک مرکز تلفن مرکزی فراهم می کند.

وی در ادامه توضیح داد: مرکز تلفن مجازی ما این امکانات را بدون نیاز به خرید تجهیزات و محل نگهداری تأمین می کند و این امکان فراهم می شود پرسنل شرکت ها به صورت دور کاری تماس های تلفنی سازمان خود را پاسخگو باشند.

مدیر عامل این شرکت افزود: مرکز تلفن مجازی ما با پشتوانه بیش از 10 سال تجربه فنی و رونمایی پس از 3 سال توانسته است در این حوزه به عنوان اصلی ترین مراجع ارائه دهنده این سرویس نقش آفرینی کند، اما متأسفانه نبود قوانین لازم و عدم آشنایی صاحبان کسب و کار با این قبیل فناوری ها از مهم ترین مشکلات این کسب و کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس مرکز تلفن مجازی برای پاسخگویی به تماس های تلفنی به صورت دورکار

سرویس مرکز تلفن مجازی برای پاسخگویی به تماس های تلفنی به صورت دورکار