مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 05:352021-02-26سياسي

دانشگاه عالی هنگ کنگ با اتحادیه دانشجویی قطع رابطه کرد


دانشگاه چینی هنگ کنگ با اعلام اینکه انتقاد از قانون جدید امنیت ملی در این دولتشهر از سوی رهبران تازه منتخب اتحادیه دانشجویی ممکن است غیرقانونی باشد، - دانشگاه "چینی" هنگ کنگ با اعلام اینکه انتقاد از قانون جدید امنیت ملی در این دولتشهر از سوی رهبران تازه منتخب اتحادیه دانشجویی ممکن است غیرقانونی باشد، روابطش را با این اتحادیه قطع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این دانشگاه که اتحادیه دانشجویی را به سوءاستفاده از دانشگاه برای پروپاگاندای سیاسی متهم کرده باعث می شود تا نگرانی های بیشتری درباره آزادی های آکادمیک و سیاسی در هنگ کنگ پس از وضع قانون جدید امنیت ملی در ژوئن توسط چین به وجود بیاید.

دانشجویان در اعتراضات گسترده حمایت از دموکراسی در 2019 در خط مقدم حضور داشتند و مقام های هنگ کنگی نیز برای سرکوب مخالفان در دانشگاه ها و مدارس مشتاق هستند چون پکن و مقام های این دولتشهر آنها را عامل و مقصر تنش ها و اقدامات تحریک آمیز علیه دولت می دانند.

مقام های این دانشگاه در بیانیه ای اعلام کردند: رهبران اتحادیه دانشجویان اتهامات بی پایه و اساسی را علیه این دانشگاه مطرح کرده و از محیط دانشگاه برای پروپاگاندای سیاسی استفاده کرده اند که آموزش و برنامه های این دانشگاه را مختل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه عالی هنگ کنگ با اتحادیه دانشجویی قطع رابطه کرد

دانشگاه عالی هنگ کنگ با اتحادیه دانشجویی قطع رابطه کرد