مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 05:302021-02-26پزشكي

واکسیناسیون کرونا هنوز در بهشت زهرا آغاز نشده است


پرسنل بهشت زهرا(س)، در کنار کادر درمان که به درمان بیماران کرونایی مشغول شدند، در غسل و تطهیر جانباختگان کرونایی ایفای نقش کرده اند، اما در جریان شروع واکسیناسیون کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حمید چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره واکسیناسیون پرسنل بهشت زهرا(س) گفت: یکی از تقاضاهای اصلی ما این بود که در کنار کادر درمان که در اولویت دریافت واکسن هستند، نیروهای بهشت زهرا نیز در همان سطح از اولویت قرار گیرند.

او ادامه داد: براساس اصلاحاتی که سازمان نظام پزشکی ارائه کرد، اولویت هایی را با دقت نظر مشخص کردند، اما اگر قسمت هایی از قلم افتاده، باید اصلاحات را در آن انجام دهند که یکی از این اولویت ها کارکنان سازمان بهشت زهرا هستند.

واکسیناسیون هنوز در بهشت زهرا آغاز نشده و امیدواریم همکاران ما در بهشت زهرا که از نخستین روز شیوع کرونا، بدون یک روز تعطیلی و همگام با زحمات کادر درمان به غسل و تطهیر جانباختگان کرونایی مشغول بودند، نیز هرچه سریعتر واکسینه شوند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم افزود: در مرحله بعدی کسانی که با پسماندهای عفونی در ارتباط هستند که کارگران محترم سازمان پسماند در سطح تهران و سایر شهرهای کشور را شامل می شوند در اولویت قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کرونا هنوز در بهشت زهرا آغاز نشده است

واکسیناسیون کرونا هنوز در بهشت زهرا آغاز نشده است