مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 05:252021-02-26سياسي

روند بستری بیماران کرونایی در قم هشدار دهنده است


تعداد تست های مثبت هم کمی افزایش یافته و روند بستری بیماران بستری هشداردهنده است و همه مردم باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مانع از پیک دوباره شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، محمدرضا قدیر در آیین تجلیل از مهندسان جهادی عرصه سلامت استان قم، با اشاره به شرایط ویروس کرونا در قم اظهار داشت: امروز شاهد یک پیچ حساس در زمینه مقابله با ویروس کرونا هستیم؛ چرا که ویروس جهش یافته انگلیسی این روزها در کشور نیز مشاهده شده، به همین دلیل باید مراقبت بیشتری صورت گیرد و نباید غافل باشیم.

وی همچنین اظهار داشت: کار مهندسان در راه اندازی بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهر قم شایسته تجلیل بود و اگر در آن زمان این کار صورت نمی گرفت؛ شاهد رها شدن نیمه کاره این طرح همانند برخی طرح های مشابه دیگر بودیم که خوشبختانه با جذب بودجه مناسب و همت استان امروز شاهد خدمات دهی این بیمارستان به بیماران کرونایی و سایر بیماران هستیم.

وی افزود: این بیمارستان طبق آخرین استانداردهای وزارت بهداشت و درمان ساخته شده و جزو بهترین بیمارستان های کشور است و تاکید ما این بود که این بیمارستان در گام اول به بیماران کرونایی خدمات ارایه دهد؛ چرا که هدف اصلی تکمیل آن نیز همین امر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند بستری بیماران کرونایی در قم هشدار دهنده است

روند بستری بیماران کرونایی در قم هشدار دهنده است