مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 20:452021-02-25سياسي

پدران شهدای گلستان تجلیل شدند+تصاویر


طی مراسمی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) از مقام شامخ پدران شهدای والامقام د فاع مقدس، مدافع حرم و امنیت در سازمان قضایی گلستان تجلیل به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از سازمان قضایی گلستان، تجلیل سازمان قضایی گلستان از پدران شهدای والامقام دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت در آستانه ولادت حضرت علی (ع) انجام شد.

رییس سازمان قضایی استان گلستان در این جلسه گفت: شهدا با برافراشتن پرچم امام حسین (ع) و اطاعت از ولی فقیه زمان، جان خود را بارها و بارها در معرض شهادت قرا دادند و  به آرزوی خود رسیدند.

حجت الاسلام محمداسماعیل زارعی کیاپی اظهار کرد: آنان پرورش یافته دست مادران و پدرانی هستند که فرزندان خود را با تربیت صحیح  به عنوان گوهرهای ناب نظام، به انقلاب اسلامی معرفی کردند.

  وی تصریح کرد: اعتقاد قلبی پدران و مادران شهدا بر الگوی صحیح تربیت دینی، خوشی ها و لذت های دنیا را در چشم شهدا بی ارزش و حقیر جلوه داد.

رییس سازمان قضایی استان گلستان گفت: شهدا با آگاهی کامل مقام قرب الهی شهادت را به دنیای فانی ترجیح دادند.

زارعی کیاپی با بیان اینکه تربیت صحیح شهدا  با ایمان قلبی آنان آمیخته است، گفت: هیچ کس نمی تواند بدون اعتقاد به معیارهای اعتقادی و تربیتی اسلام در جبهه، که خطر مرگ لحظه به لحظه انسان را تهدید می کند حضور یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدران شهدای گلستان تجلیل شدند+تصاویر

پدران شهدای گلستان تجلیل شدند+تصاویر