مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 20:302021-02-25اقتصادي

دستگیری یک اخلالگر بازار بورس در اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، کامران ریاحی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با رصد هوشمندانه فعالیت اقتصادی مجرمانه مطلع شدند فردی بدون هیچ گونه مجوز قانونی با تشکیل یک تیم اقدام به سبد گردانی بورس و جذب نقدینگی می کند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه فرد مذکور در دفتر خود اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه بورس و بازار سرمایه می کرد افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام و مشاهده کردند جلسه و کلاس مربوط به آموزش در زمینه بازار سرمایه و بورس در حال انجام است.

وی از پلمب دفتر مذکور با دستور مقام قضایی خبر داد و گفت: همچنین در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم با وجود اینکه فاقد مدارک تحلیل گری از سازمان بورس بوده، با راه اندازی کانال و تعدادی اکانت در فضای مجازی اقدام به عضو گیری و اجذب افراد به سرمایه گذاری در بازار بورس می کرده است .

ریاحی تصریح کرد : با استعلام های صورت گرفته مشخص شد این فرد هیچ گونه مجوزی برای انجام فعالیت به عنوان نهادمالی موضوع قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران ندارد که در این زمینه متهم دستگیر و به جرم اخلال در بازار بورس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک اخلالگر بازار بورس در اصفهان

دستگیری یک اخلالگر بازار بورس در اصفهان