مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 19:302021-02-25بين الملل

تلاش پاکستان برای خروج از لیست خاکستری FATF ناکام ماند


اسلام آباد از 27 برنامه ابلاغی توسط گروه ویژه اقدام مالی، 24 بند آن را به اجرا گذاشته و پیشرفت 90 درصدی در این زمینه داشته است.

- تلاش پاکستان که انتظار داشت در اجلاس اخیر مسوولان گروه ویژه اقدام مالی (اف ای تی اف) بتواند از فهرست خاکستری خارج شود، به در بسته خورد و این گروه مهلت چهارماهه دیگری به اسلام آباد برای عمل به تمهیدات گروه ویژه اقدام مالی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از منابع رسمی پاکستان، حماد اظهر وزیر امور اقتصاد این کشور پنجشنبه شب با اشاره به ابقای پاکستان در لیست خاکستری اف ای تی اف، گفت: اسلام آباد از 27 برنامه ابلاغی توسط گروه ویژه اقدام مالی، 24 بند آن را به اجرا گذاشته و پیشرفت 90 درصدی در این زمینه داشته است.

براساس این گزارش، رییس گروه ویژه اقدام مالی ساعاتی پس از پایان اجلاس 4 روزه این گروه برای بررسی عملکرد کشورهای عضو، ضمن اعلام برقرار ماندن پاکستان در لیست خاکستری تا ماه ژوئن امسال، افزود: پاکستان میان کشورهای تحت نظارت بیشتر قرار خواهد داشت.

مارکوس پلایر برخی از اقدامات دولت اسلام آباد برای اجرای تمهیدات گروه ویژه اقدام مالی را قابل توجه توصیف کرد اما در عین حال گفت: کمبودهای جدی در تشریح مکانیزم های مرتبط با مبارزه با تامین مالی تروریسم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش پاکستان برای خروج از لیست خاکستری FATF ناکام ماند

تلاش پاکستان برای خروج از لیست خاکستری FATF ناکام ماند