مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 19:152021-02-25بين الملل

حکیم: چین با تجربه اقتصادی خود اهمیت بسیاری برای عراق دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الفرات عراق، در بیانیه دفتر سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق آمده است که حکیم در دیدار با چانگ تاو سفیر چین در بغداد با وی، - سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق بر اهمیت گفتگو برای کاهش تنش ها در منطقه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الفرات عراق، در بیانیه دفتر سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق آمده است که حکیم در دیدار با چانگ تاو سفیر چین در بغداد با وی، خواهان بهره برداری از نقش های منطقه ای و بین المللی برای کاستن از شدت تنش در منطقه و اهمیت تکیه بر گفتگو برای حل و فصل تنش ها شد.

حکیم در این دیدار روابط عراق و چین در سطح سیاسی و اقتصادی را بررسی و ضرورت همکاری اقتصادی با چین از طریق شرکت های چینی را - به شیوه ای متعادل با سایر کشور هایی که مایل به فعالیت در عراق هستند- تبیین کرد.

وی با اشاره به اینکه چین با تجربه اقتصادی خود اهمیت بسیاری برای عراق دارد، به اهمیت تبادل تجربیات و کمک به عراق در عرصه بازسازی و خدمات اشاره کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق انتخابات پیش روی کشورش را فرصتی برای تغییر واقعیت عراق دانست و تاکید کرد که عراق آماده گسترش روابط با همه کشور ها بر اساس دو اصل منافع ملی و حاکمیت ارضی خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکیم: چین با تجربه اقتصادی خود اهمیت بسیاری برای عراق دارد

حکیم: چین با تجربه اقتصادی خود اهمیت بسیاری برای عراق دارد