مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 18:552021-02-25سياسي

امیرعبداللهیان: کاخ سفید برای افغانستان خیر نمی خواهد


دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: کاخ سفید برای افغانستان خیر نمی خواهد از این رو باید بر قانون اساسی، دولت و وحدت گروه های افغانی تکیه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس کنگره ملی افغانستان با امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان فضای کنونی افغانستان را با توجه به تحولات داخلی و مداخلات خارجی و بویژه دخالت های آمریکا حساس و در خور توجه دانست.

وی با اشاره به پیوند عمیق دو کشور و دیرینگی همبستگی تاریخی، فرهنگ و زبان مشترک، توسعه روابط دو کشور را، ناشی از عوامل و اشتراکات متنوع و از جمله درک مردم دو کشور در پیوندهای تاریخی و فرهنگی بیان کرد.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل، امنیت افغانستان را امنیت ایران دانست و با تأکید بر ضرورت تمرکز بر وحدت ملی در افغانستان گفت: امنیت پایدار و صلح در افغانستان با وحدت ملی و همراهی همه گروه ها و احزاب افغانستان حاصل خواهد شد.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: کاخ سفید برای افغانستان خیر نمی خواهد از این رو باید بر قانون اساسی ، دولت و وحدت گروه های افغانی تکیه کرد.

ناامنی و اقدامات تروریستی در این کشور با اتحاد همه گروه ها و اقوام افغانی از این کشور رخت خواهد بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: کاخ سفید برای افغانستان خیر نمی خواهد

امیرعبداللهیان: کاخ سفید برای افغانستان خیر نمی خواهد