مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 18:402021-02-25اقتصادي

روزهایی را گذراندیم که زیر 100 هزار بشکه فروش نفت داشتیم


روزهایی را پشت سر گذاشتیم که زیر 100 هزار بشکه فروش نفت داشتیم و نمی توانسیم حتی پول آن را جابجا کنیم، با این وجود ناچار بودیم فضایی را در کشور ایجاد کنیم که کمبود کالایی نداشته باشیم.

- ایسنا/اصفهان رییس دفتر رییس جمهور گفت: روزهایی را پشت سر گذاشتیم که زیر 100 هزار بشکه فروش نفت داشتیم و نمی توانسیم حتی پول آن را جابجا کنیم، با این وجود ناچار بودیم فضایی را در کشور ایجاد کنیم که کمبود کالایی نداشته باشیم.

محمود واعظی، شامگاه (پنجشنبه-8 اسفند ماه) در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان، اظهار کرد: همواره بخش های مختلف استان اصفهان، مدیران، تولیدکنندگان و بخش خصوصی آن در سطح ملی در جایگاه بالایی قرار دارند.

وی به کاهش نرخ بیکاری اصفهان اشاره کرد و گفت: برای کاهش دو یا سه دهم نرخ بیکاری به خصوص در شرایط سخت فعلی کشور باید زحمت بسیاری کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دفتر رییس جمهور تاکید کرد: از اسفند سال گذشته تاکنون با شیوع ویروس کرونا هدفگذاری ما این بود که ریزش نداشته باشیم و خوشبختانه در زمینه های مختلف، بسیاری از شرکت ها در حال رشد و فعالیت هستند.

وی با اشاره به وضعیت خوب اصفهان که نسبت به سایر استان ها در سطح بالایی قرار دارد، اظهار کرد: البته انتظار از اصفهان همین گونه است و باید در بسیاری موارد برای دیگر استان ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهایی را گذراندیم که زیر 100 هزار بشکه فروش نفت داشتیم

روزهایی را گذراندیم که زیر 100 هزار بشکه فروش نفت داشتیم