مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 18:252021-02-25سياسي

تعداد کرونایی های بوشهر از 20 هزار نفر گذشت


متأسفانه مجموع جان باختگان کرونا در استان بوشهر تا 7 اسفندماه 884 مورد بوده است که از این تعداد 865 نفر مورد مثبت قطعی و 19 نفر مورد مشکوک بوده اند.

- دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون 20 هزار و 81 بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سعید کشمیری با بیان اینکه در حال حاضر 80 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 20 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند.

وی افزود: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 13 مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 8 مورد مثبت قطعی بوده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه امروز یک مورد مشکوک فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، خانمی با 46 سال سن و دارای بیماری زمینه ای دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون 15 مورد در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر 6 مورد از آن ها با کمک دستگاه تنفس می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون 20 هزار و 81 بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد کرونایی های بوشهر از 20 هزار نفر گذشت

تعداد کرونایی های بوشهر از 20 هزار نفر گذشت