مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 17:502021-02-25سياسي

آغاز نخستین همایش ملی ایران جغرافیای مهربانی در سبزوار


دبیر کمیته اجرایی همایش ایران جغرافیای مهربانی گفت: نخستین همایش ملی ایران، جغرافیای مهربانی در شهرستان سبزوار از امروز به مدت 3 روز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار به نقل از روابط عمومی همایش ملی ایران، جغرافیای مهربانی، امین کوشکی اظهارکرد: هدف از برگزاری این همایش، معرفی و تکریم خیران و فعالان نیکوکار، ترویج و تقویت فرهنگ نیکوکاری و نوع دوستی و تبیین جایگاه گروه های جهادی در مهرورزی و محرومیت زدایی است.

دبیر کمیته اجرایی همایش ایران جغرافیای مهربانی افزود: در حاشیه آیین ایران، جغرافیای مهربانی به مناسب ایام ولادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام، یک کتابخانه روستایی به همت گروه جهادی شهدا و با حمایت رادیو فرهنگ در یکی از روستاهای بخش روداب سبزوار تجهیز و راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: همچنین در برنامه دیگر این همایش 2 تیم پزشکی متخصص جهادی کشور در سبزوار مستقر شده اند که در حوزه دندانپزشکی و جراحی فک و صورت، علاوه بر ویزیت رایگان خدمات درمانی را به اقشار کم درآمد ارائه می دهند.

کوشکی گفت: راه اندازی جهاددانشگاهی در سبزوار، پیوستن دانشگاه حکیم سبزواری به دانشگاه های مجازی جهان اسلام و  نشست علمی موسسات خیریه مردم نهاد این شهرستان با مسوولان خیریه کشوری برخی از برنامه های این آیین ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نخستین همایش ملی ایران جغرافیای مهربانی در سبزوار

آغاز نخستین همایش ملی ایران جغرافیای مهربانی در سبزوار