مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 17:502021-02-25سياسي

ضرورت نظارت بر مشکلات مساکن مهر آذربایجان غربی/لزوم برخورد با متخلفان


متخلفینی که در حوزه مساکن مهر و در رعایت جوانب مختلف قصوراتی داشته اند، توسط نهادهای نظارتی شناسایی و برخورد قانونی را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رسول مقابلی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مساکن مهر شهرستان با اشاره به برخی شتابزدگی ها و کوتاهی ها در شروع و ادامه پیشبرد طرح مساکن مهر، اظهار داشت: متخلفینی که در حوزه مساکن مهر و در رعایت جوانب مختلف قصوراتی داشته اند، توسط نهادهای نظارتی شناسایی و برخورد قانونی را انجام دهند.

وی تشکیل جلسات تخصصی و استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف برای رفع مشکلات مساکن مهر را نیز ضروری دانست و افزود: مشکلات با اولویت بندی و توسط کارشناسان متخصص بررسی و اقدامات لازم نسبت به رفع نواقص صورت گیرد.

فرماندار ارومیه با تاکید بر پیگیری مشکلات مردم و جلوگیری از متضرر شدن مالکین مساکن مهر، تاکید کرد: مشکلات شرکت های تعاونی مسکن مهر بررسی و دستگاه ها باید در رفع آن همکاری کنند.

جلسه بررسی مسائل و مشکلات مساکن مهر شهرستان با حضور فرماندار ارومیه و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی، پیرو درخواست های مردمی و پیگیری های مدیریت بحران فرمانداری، شهرداری ارومیه و سازمان آتش نشانی برگزار و راهکارهای عملی برای رفع نواقصات و خطرات احتمالی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نظارت بر مشکلات مساکن مهر آذربایجان غربی/لزوم برخورد با متخلفان

ضرورت نظارت بر مشکلات مساکن مهر آذربایجان غربی/لزوم برخورد با متخلفان