مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 17:402021-02-25سياسي

تبدیل آذربایجان شرقی به قطب فعالیت های قرآنی کشور


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: استان آذربایجان شرقی می تواند به عنوان قطب فعالیت های قرآنی در سراسر کشور مطرح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدقاسم ناظمی در دیدار عوامل اجرایی و هیات داوران جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: فرهنگ هر ملتی براساس یکسری زیرساخت های کلان فکری بنا می شود و بدون شک فرهنگ ما براساس قرآن و آموزه های این کتاب شریف بنا شده و قرآن یکی از زیرساخت های فکری و فرهنگی ماست و ما در طول حیات خود در فضایی سرشار از فرهنگ قرآنی زیسته و قد کشیده ایم.

وی افزود: در این زمینه، باید در حوزه های مختلف، نقش کلیدی این کلام الهی مورد توجه و تامل بوده و به عنوان زیرساختی برای دیگر امور از آن بهره مند شویم.

ناظمی افزود: متولیان و فعالان حوزه فرهنگ با توجه به اینکه فرهنگ در همه بخش ها و شئونات جامعه تاثیرگذار است، باید توجه مضاعفی به مباحث قرآنی داشته و سیاست های خود را با تکیه بر این منبع لایزال الهی طراحی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره بر لزوم پررنگ بودن رویکرد تبلیغی و ترویجی در جشنواره آواها و نغمات دینی گفت: این جشنواره می تواند با طراحی و بازطراحی های مختلف در تعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل آذربایجان شرقی به قطب فعالیت های قرآنی کشور

تبدیل آذربایجان شرقی به قطب فعالیت های قرآنی کشور