مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 17:402021-02-25اقتصادي

وزارت اقتصاد و دارایی نگاه ویژه ای به ایلام داشته باشد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از مدیرکل پارلمانی وزارت اقتصاد و دارایی خواست اقدامات لازم را برای تخصیص تسهیلات ارزان قیمت و همچنین تخصیص منابع داخلی بانک ها انجام دهد.

- جهانگیر رستم زاد روز پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان با حضور مدیرکل پارلمانی وزارت اقتصاد و دارایی کشور و نماینده ایلام در مجلس، اظهار کرد: فرصت های سرمایه گذاری این استان اعم از اقتصادی، تجاری، صنعتی و کشاورزی شناسایی و بروز رسانی شده است و از سرمایه گذارانی که رغبت به سرمایه گذاری در ایلام داشته باشند، استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه فرصت های سرمایه گذاری ایلام به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در حال تدوین است که پس از اتمام در اختیار سرمایه گذاران و هلدینگ های بزرگ برای سرمایه گذاری در ایلام قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: برای اشتغال جوانان استان نیارمند سرمایه گذاری و حمایت از واحدهای تولیدی هستیم و تمام توان خود برای احیای واحد راکد برای بازگشت به چرخه تولید به کار خواهیم بست.

رستم زاد ادامه داد:برای رفع محرومیت و رونق تولید در این استان باید وزارت اقتصاد و دارایی نگاه ویژه ای به ایلام داشته باشد و بالاترین معافیت های مالیاتی را برای سرمایه گذارانی که حاضر به سرمایه گذاری در این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت اقتصاد و دارایی نگاه ویژه ای به ایلام داشته باشد

وزارت اقتصاد و دارایی نگاه ویژه ای به ایلام داشته باشد