مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 17:302021-02-25سياسي

نظر محسن رضایی در مورد اهمیت پول ملی


محسن رضایی پنجشنبه در دیدار با تشکل های کارگری استان فارس و پیشکسوتان ایثارگر این استان گفت: پول ملی کشور حیثیت و اعتبار ما است و فقر و فساد و تحریم هیچ ربطی به وضعیت اقتصادی فعلی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نماینده کارآفرینان جامعه باید مطالبه گری کنند و اگر مجموعه اعضای اتاق بازرگانی کشور به موقع و صریح مطالبه گری نکنند مشکلات زیادی در حوزه اقتصادی ایجاد خواهد شد.

محسن رضایی پنجشنبه در جلسه هم اندیشی و تدوین سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه کشور که به میزبانی اتاق بازرگانی استان فارس در شیراز برگزار شد افزود: در حال حاضر اقتصاد کشور به سیاست یارانه می دهد در صورتی که نباید اینگونه باشد و باید اداره کشور بر پایه اقتصاد باشد.

رضایی اضافه کرد: بسیاری از کارشناسان و نخبگان کشور بعد از اتمام جنگ تحمیلی احساس کردند که دشمنان، ایران را در حوزه اقتصاد با مشکلات زیادی مواجه خواهند کرد که اکنون نیز اینگونه شده است.

وی اظهار داشت: دادن اختیار امور به مدیران ایالت های اقتصادی راه حل برون رفت از این وضعیت است.

به اعتقاد وی، ایجاد ایالت های اقتصادی و تمرکززدایی از قدرت اقتصادی در پایتخت نه تنها قدرت امنیتی کشور را تضعیف نخواهد کرد بلکه تقویت نیز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر محسن رضایی در مورد اهمیت پول ملی

نظر محسن رضایی در مورد اهمیت پول ملی