موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 17:302021-02-25بين الملل

معاون سپاه قدس: برجام به جامعه جهانی نشان داد ایران به دنبال تنش زدایی است


رستم قاسمی معاون اقتصادی سپاه قدس درخصوص آینده برجام گفت: بخشی از این مسوولیت برعهده آمریکا و دولت جدید آنها است و در داخل هم باید از نظر اقتصادی چنان به قدرت برسیم تا در موضع قدرت قرار گرفته و مذاکره کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، معاون اقتصادی سپاه قدس، مذاکرات برجام را درست و منطقی توصیف کرد و گفت: این مذاکرات به جامعه جهانی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران به دنبال تنش زدایی است.

رستم قاسمی عصر پنجشنبه در یک نشست خبری که در هتل آزادگان کرمانشاه برگزار شد، گفت: مذاکراتی که منجر به تفاهم نامه برجام شد تصمیم دولت و حاکمیت بود اما آمریکا یکطرفه از این تفاهم نامه خارج شد.

وی درخصوص آینده برجام هم گفت: بخشی از این مسوولیت برعهده آمریکا و دولت جدید آنها است و در داخل هم باید از نظر اقتصادی چنان به قدرت برسیم تا در موضع قدرت قرار گرفته و مذاکره کنیم.

قاسمی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه ظرفیت های بالقوه خوبی برای رشد و توسعه دارد، گفت: استان های مرزی در همه جای دنیا آباد هستند اما متاسفانه کرمانشاه در برخی از شاخص ها وضعیت مطلوبی ندارد که باید با رونق کارخانه ها، مسکن و سایر حوزه ها، این استان هم روی ریل توسعه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سپاه قدس: برجام به جامعه جهانی نشان داد ایران به دنبال تنش زدایی است

معاون سپاه قدس: برجام به جامعه جهانی نشان داد ایران به دنبال تنش زدایی است