مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 17:252021-02-25سياسي

تقدیر نایب رییس مجلس از اقدامات همراه اول در مناطق زلزله زده سی سخت


نایب رییس مجلس شورای اسلامی و چند تن از نمایندگان مردم تهران در بهارستان از اقدامات حمایتی همراه اول در مناطق زلزله زده استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در راستای ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی خود، ضمن اعزام تیم یاری رسان و توزیع اقلام خوراکی و بسته های حمایتی در مناطق زلزله زده سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، گزارش عملکردی از اقدامات خود به برخی نمایندگان مجلس حاضر در منطقه ارائه داد.

سید یاسر رایگانی، سخنگوی همراه اول که از روز گذشته (6 اسفند ماه) به همراه تیمی به مناطق زلزله زده سی سخت رفته است، گزارشی از پایداری و وضعیت شبکه همراه اول در این مناطق و اقدامات حمایتی این اپراتور به علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، احمد نادری و علی خضریان، نمایندگان مردم تهران در بهارستان داد.

نیکزاد نیز ضمن استماع گزارش عملکرد فنی و همچنین اقدام حمایتی همراه اول از مردم مناطق زلزله زده، فعالیت های اپراتور اول تلفن همراه در زمینه مسؤولیت اجتماعی را ارزنده توصیف و از همراه اول بابت مجموع این اقدامات تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر نایب رییس مجلس از اقدامات همراه اول در مناطق زلزله زده سی سخت

تقدیر نایب رییس مجلس از اقدامات همراه اول در مناطق زلزله زده سی سخت