مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 16:552021-02-25اقتصادي

ستاد تدبیر ویژه اقتصادی استان ها تشکیل شود


استاندار اصفهان از دولت خواست تا علاوه بر تنظیم برنامه جامع صادراتی، جهت صادرات تولیدات مازاد بر مصرف داخل همچون شیرخشک و ماسک، تاکید بر ایفای تعهدات دستگاه های دولتی و سرو سامان دادن به بانک های عامل در تخصیص اعتبارت و .

- ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان از دولت خواست تا علاوه بر تنظیم برنامه جامع صادراتی، جهت صادرات تولیدات مازاد بر مصرف داخل همچون شیرخشک و ماسک، تاکید بر ایفای تعهدات دستگاه های دولتی و سرو سامان دادن به بانک های عامل در تخصیص اعتبارت و .

دستور صادر کند.

عباس رضایی شامگاه (پنجشنبه-8 اسفند ماه) در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان، با بیان اینکه 10 هزار بنگاه اقتصادی و 72 شهرک صنعتی در استان اصفهان مستقر است، اظهار کرد: 45 درصد فولاد، 55 درصد مصنوعات طلا، 45 درصد سهم صنایع ساختمانی کشور در اصفهان تولید می شود، همچنین 18 هزار واحد نساجی در استان فعالیت می کنند.

وی افزود: استان اصفهان رتبه دوم تولید مرغ و رتبه اول تولید شیرخام کشور را دارد، همچنین 12 درصد سهم بنگاه های اقتصادی و 12 درصد نیروی کار کشور متعلق به استان اصفهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار اصفهان تاکید کرد: اگرچه تمام این ظرفیت ها موجب رشد و توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال استان می شود، اما به دلیل تحریم ها، شیوع کرونا و از همه مهمتر کم آبی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد تدبیر ویژه اقتصادی استان ها تشکیل شود

ستاد تدبیر ویژه اقتصادی استان ها تشکیل شود