مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 16:502021-02-25فرهنگي

نقطه پایان جشنواره تجسمی فجر با معرفی برگزیدگان


سیزدهمین دوره جشنواره تجسمی فجر که در فرهنگستان هنر برگزار شده بود، عصر پنجشنبه (7 اسفندماه) با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

- سیزدهمین دوره جشنواره تجسمی فجر که در فرهنگستان هنر برگزار شده بود، عصر پنجشنبه (7 اسفندماه) با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر عصر پنجشنبه (7 اسفند) با حضور سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، مجتبی حسینی (معاون هنری)، هادی مظفری (مدیر کل هنرهای تجسمی)، دبیران، داوران و هنرمندان این رویداد در تالار وحدت برگزار شد.

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سخنانی اظهار کرد: هنرهای تجسمی جایگاه قابل توجهی در زیست بوم فردی و اجتماعی سالم و زیبای انسان ها دارد.

شاخه های مختلف هنرهای تجسمی فرصتی را برای دیدن و خوب دیدن موضوعاتی که وجود انسان برای دیدن آن به زیبایی ها متصل می شود، فراهم می کند.

او با بیان این که شاخه های مختلف تجسمی سابقه کهن در ایران داشته و بخش هایی هم در روزگار جدید افزوده شده اند ، خاطرنشان کرد: در مسیر هنرهای تجسمی هم در حوزه جغرافیایی و هم از نظر سن هنرمندان، رویش های قابل توجهی را مشاهده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه پایان جشنواره تجسمی فجر با معرفی برگزیدگان

نقطه پایان جشنواره تجسمی فجر با معرفی برگزیدگان