مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 16:402021-02-25پزشكي

واکسیناسیون سالمندان و معلولان آسایشگاه کهریزک آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ همزمان با میلاد امیرالمومنین علی (ع) و روز مددکار سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور از آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک بازدید کردند و واکسیناسیون .

- رییس سازمان بهزیستی کشور از واکسیناسیون یکهزار و 400 سالمند و فرد دارای معلولیت مستقر در آسایشگاه کهریزک خبر داد و گفت: در پارت اول، سهمیه 20 هزار تایی به مراکز بهزیستی در سراسر کشور تعلق گرفته است که به ترتیب سالمندان، بیماران روانی مزمن، معلولان ذهنی و جسمی_حرکتی مقیم در مراکز شبانه روزی واکسینه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ همزمان با میلاد امیرالمومنین علی (ع) و روز مددکار سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور از آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک بازدید کردند و واکسیناسیون سالمندان این مرکز آغاز شد.

وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به شیوع یکساله ویروس کرونا، گفت: مراکز سالمندان و نگهداری شبانه روزی افراد دارای معلولیت در این مدت به همت کمیته پیشگیری از بیماری کرونا در سازمان بهزیستی کشور با مدد 20 هزار مادریار، پدریار و مددکاری که در این مراکز هستند، فعالیت پیشگیرانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون سالمندان و معلولان آسایشگاه کهریزک آغاز شد

واکسیناسیون سالمندان و معلولان آسایشگاه کهریزک آغاز شد