مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 16:102021-02-25پزشكي

کرونای انگلیسی جوان 27 ساله قمی را گرفتار کرد


امروز تست ویروس کرونا جهش یافته یک بیمار بستری و یک بیمار سرپایی مثبت اعلام شد که بلافاصله از نظر رهگیری و تست گیری فعالیت های لازم انجام شده است - ایسنا/قم رییس دانشگاه علوم پزشکی قم: امروز تست ویروس کرونا جهش یافته یک بیمار بستری و یک بیمار سرپایی مثبت اعلام شد که بلافاصله از نظر رهگیری و تست گیری فعالیت های لازم انجام شده است دکترمحمدرضا قدیر، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع)عنوان کرد: امروز تست ویروس کرونا جهش یافته یک بیمار بستری و یک بیمار سرپایی مثبت شد که بلافاصله از نظر رهگیری و تست گیری فعالیت های لازم انجام شده است و کمیته واکنش سریع نیز تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در اسرع وقت رهگیری، قرنطینه و تست اطرافیان این دو نفر را دنبال می کنیم، اظهار کرد: پروتیین s ویروس جهش یافته، دچار جهش شده است که قدرت چسبندگی و سرایت آن بالا است همچنین مرگ و میر بالایی را نیز به همراه دارد.

قدیر با اشاره به اینکه یک نفر 72 ساله و نفر دوم 27 ساله است، بیان کرد: هردو بیمار قمی هستند که یکی از آن ها به سفر رفته و دیگری نیز از مهمانان استقبال کرده بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: سیستم شبکه بهداشت به شکل پویا در حال فعالیت است اما تمرکز مان به بیماریابی بیشتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای انگلیسی جوان 27 ساله قمی را گرفتار کرد

کرونای انگلیسی جوان 27 ساله قمی را گرفتار کرد