مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 13:402021-02-25سياسي

سرلشکر باقری، درگذشت پدر معاون برنامه و بودجه ستاد کل را تسلیت گفت


رییس ستاد کل نیروهای مسلح، در پیامی، درگذشت ابوالشهید غلامحسن سلیمانی، پدر سردار ایوب سلیمانی معاون طرح، برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر محمّد باقری، رییس ، پدر سردار ایوب سلیمانی معاون طرح، برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر باقری بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار ایوب سلیمانی معاون محترم طرح ، برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح  سلام علیکم؛ دریافت خبر درگذشت جانکاه ابوالشهید  مرحوم حاج غلامحسن سلیمانی والد گرانقدر جنابعالی ــ که در زمره پیشکسوتان جهاد و شهادت و سرداران مخلص و نقش آفرین در سنگرهای مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوید ــ موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بی شک همت علوی این پدر مؤمن و متمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در تربیت فرزندانی مجاهد، خدوم، انقلابی و ولایت مدار چون شهید سردار سلیمانی و نیز آن برادر عزیز که در تراز الگوهای مورد نیاز نسل امروز جامعه برای مجاهدت و فداکاری در راه عزت، اقتدار، پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی می درخشید، ذخیره اخروی برای آن مرحوم به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری، درگذشت پدر معاون برنامه و بودجه ستاد کل را تسلیت گفت

سرلشکر باقری، درگذشت پدر معاون برنامه و بودجه ستاد کل را تسلیت گفت