مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 13:252021-02-25سياسي

دولت الکاظمی نتایج تحقیقات ترور فرماندهان شهید را مخفی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالأمیر الدبی نماینده پارلمان عراق از فراکسیون صادقون گفت که افشای عاملان جنایت ترور فرماندهان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به نفع دولت عراق نیست.

- یک نماینده پارلمان عراق تأکید کرد که دولت این کشور نتایج تحقیقات ویژه ترور فرماندهان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را مخفی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عبدالأمیر الدبی نماینده پارلمان عراق از فراکسیون صادقون گفت که افشای عاملان جنایت ترور فرماندهان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به نفع دولت عراق نیست.

الدبی در مصاحبه با وبگاه المعلومه تصریح کرد که جزییات ترور این فرماندهان شهید و نتایج تحقیقات مربوط به هدف قرار دادن مقرهای سازمان الحشدالشعبی همچنان مبهم است.

او تصریح کرد که دولت همچنان در افشای نتایج تحقیقات مربوط به ترور فرماندهان شهید وقت کُشی می کند.

پیشتر نیز فاضل الفتلاوی نماینده پارلمان عراق از فراکسیون الفتح گفته بود که سکوت سران عراق در قبال ترور فرمانده شهید جای تعجب دارد.

او تأکید کرد که پارلمان عراق حرف خود را درباره اخراج نظامیان خارجی از کشور زد و به اعمال فشارها برای اجرای این مصوبه ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت الکاظمی نتایج تحقیقات ترور فرماندهان شهید را مخفی می کند

دولت الکاظمی نتایج تحقیقات ترور فرماندهان شهید را مخفی می کند