مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 13:102021-02-25بين الملل

بر خلاف وعده بایدن؛ 700 کودک مهاجر در بازداشت گشت مرزی آمریکا هستند


برخلاف وعده های دولت «جو بایدن» برای تسهیل شرایط برای پناهجویان، سند داخلی اداره گمرک و محافظت مرزی آمریکا نشان می دهد بیش از 700 کودک مهاجر بدون همراه در بازداشت گشت مرزی واشنگتن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق سند داخلی اداره گمرک و محافظت مرزی ایالات متحده (CBP)، بیش از 700 کودک مهاجر بدون همراه در بازداشت گشت مرزی آمریکا قرار دارند.

بنا بر گزارش پایگاه خبری هیل ، پایگاه خبری اکسیوس طبق یکسری اسناد داخلی اداره مهاجرت و محافظت مرزی ایالات متحده گزارش کر که بیش از 200 تن از 700 کودک مهاجر به مدت 48 ساعت در بازداشتگاههای مرزی آمریکا محبوس بودند و پلیس مرزی آمریکا 9 کودک مهاجر بدون همراه را به مدت 72 ساعت در بازداشتگاههای مرزی محبوس کرده بود.

طبق این گزارش، تنها در یک روز سه شنبه هفته جاری، بیش از 400 کودک پناهجو به وزارت بهداشت و پناهگاههای خدمات انسانی منتقل شده اند.

این خبر در حالی منتشر شده است که دموکرات ها بشدت از سیاست های دولت ترامپ در بازداشت کودکان مهاجر و جدایی آنها از خانواده هایشان انتقاد داشتند اما با روی کار آمدن دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا، آمار و ارقام نشان می دهد که هنوز تعداد کودکان مهاجر در بازداشت گشت مرزی آمریکا بسیار بالا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر خلاف وعده بایدن؛ 700 کودک مهاجر در بازداشت گشت مرزی آمریکا هستند

بر خلاف وعده بایدن؛ 700 کودک مهاجر در بازداشت گشت مرزی آمریکا هستند