مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 13:002021-02-25سياسي

مصلای بزرگ خاوران به زودی تجهیز می شود


مسئول ستاد نمازجمعه خاوران استان فارس با اشاره به احداث مصلای بزرگ نمازجمعه در این شهر گفت: این مجموعه عظیم هم اکنون در مرحله تجهیز است.

- صمد فتوحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار اخیر خود با رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور که به منظور ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر خاوران انجام شد، اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب در شهر خاوران نمازجمعه اقامه می شد اما توسط رژیم پهلوی تعطیل و پس از انقلاب با حکم امام دوباره اقامه شد و اکنون نیز تشکیلات نهاد نمازجمعه در شهر خاوران به شکل رسمی و جدی در حال تقویت است.

وی ادامه داد: جوانان سکاندار معاونت های فرهنگی، روابط عمومی، امنیتی اجتماعی، اداری و پشتیبانی و سیاسی ستاد برگزاری نمازجمعه خاوران هستند.

فتوحی با بیان اینکه وابستگی مالی به هیچ نهادی در خاوران نداریم، افزود: از کمک به نهادها نیز دریغ نکرده ایم و همواره در تلاش برای خدمت رسانی توسط ستاد اقامه نمازجمعه خاوران هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت مصلی بزرگ نمازجمعه در شهر خاوران و تأمین تجهیزات آن عنوان کرد: یک میلیارد تومان برای خرید دستگاه های سرمایشی و گرمایشی این مجموعه هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلای بزرگ خاوران به زودی تجهیز می شود

مصلای بزرگ خاوران به زودی تجهیز می شود