مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 13:002021-02-25اقتصادي

هشت بازار جدید میوه و تره بار در پایتخت افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید سعید راد درباره توسعه بازارهای میوه و تره بار اظهارداشت: در پاسخ به مطالبات شهروندان و با حمایت شهردار محترم تهران و شورای اسلامی شهر تهران افتتاح 8 بازار جدید میوه و تره بار افتتاح می شود.

- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از افتتاح رسمی 8 بازار جدید میوه و تره بار در 5 پهنه شمالی، جنوبی، غربی، شرقی و مرکزی پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سید سعید راد درباره توسعه بازارهای میوه و تره بار اظهارداشت: در پاسخ به مطالبات شهروندان و با حمایت شهردار محترم تهران و شورای اسلامی شهر تهران افتتاح 8 بازار جدید میوه و تره بار افتتاح می شود.

وی افزود: این 8 بازار جدید، مجموعاً جمعیتی بیش از 350 هزار نفر از شهروندان ساکن محلاتی را که این بازارها در آن ها قرار دارند، تحت پوشش قرار می دهند.

وی با اشاره به این که این 8 بازار شامل بازارهای ارم تجریش در شمال تهران، نوبنیاد در شمال شرق تهران، شهرک قدس در شمال غرب تهران، فرحزاد در غرب تهران، جرجانی در جنوب غرب تهران، امامت در شرق تهران، هاشمی در جنوب شرق تهران و راه آهن در محدوده مرکزی پایتخت است، اظهار کرد: لازم می دانم از شهرداران مناطق یک، دو، نه، یازده، سیزده و پانزده که زمین های مورد نیاز برای احداث این بازارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت بازار جدید میوه و تره بار در پایتخت افتتاح شد

هشت بازار جدید میوه و تره بار در پایتخت افتتاح شد