مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 12:552021-02-25اقتصادي

افتتاح 8 بازار جدید میوه و تره بار در پایتخت


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از افتتاح رسمی 8 بازار جدید میوه و تره بار در 5 پهنه شمالی، جنوبی، غربی، شرقی و مرکزی پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سید در شمال غرب تهران، فرحزاد در غرب تهران، جرجانی در جنوب غرب تهران، امامت در شرق تهران، هاشمی در جنوب شرق تهران و راه آهن در محدوده مرکزی پایتخت است، اظهار کرد: لازم می دانم از شهرداران مناطق یک، دو، نه، یازده، سیزده و پانزده که زمین های مورد نیاز برای احداث این بازارها را در اختیار سازمان مدیریت میادین قرار دادند، قدردانی کنم.

راد با اعلام این که بازارهای میوه و تره بار به صورت مستقیم با معیشت شهروندان سروکار دارند و تاثیر آن ها در سبد خرید و سفره خانواده ها روزبه روز بیشتر می شود، تصریح کرد: این بازارها، امکانی برای تهیه میوه و تره بار و سایر اقلام و مایحتاج عمومی مورد نیاز شهروندان با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر این که بازارهای میوه و تره بار به محض آماده سازی و تکمیل تجهیزات از سوی اهالی محل افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا علاوه بر خدمت رسانی جانانه، بی منت و بدون وقفه به شهروندان عزیز، نسبت به توسعه کیفی و کمّی بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 8 بازار جدید میوه و تره بار در پایتخت

افتتاح 8 بازار جدید میوه و تره بار در پایتخت