مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-25سياسي

ارائه 5000 هزار مشاوره رایگان حقوقی به مردم کرمانشاه در سال 99


رییس کانون وکلای استان کرمانشاه از ارائه پنج هزار مشاوره حقوقی رایگان به مردم در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز رستمی رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه در نشست خبری سالروز استقلال کانون وکلا که در سالن جلسات کانون وکلا کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دفاع یک امر تخصصی است و هرکس حق دارد برای خود یک وکیل مستقل انتخاب کند و ورود افراد غیر متخصص به این حرفه جرم محسوب می شود.

وی افزود: کانون وکلا استان کرمانشاه در سال 1381 از کانون وکلا مرکزی مستقل شده است و هم اکنون 700 وکیل دادگستری در استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند.

رییس کانون وکلای استان کرمانشاه تصریح کرد: کانون وکلا دارای دادسرا انتظامی مخصوص جهت رسیدگی به تخلفات وکلا است و در سال جاری 73 پرونده به این دادسرا ارجاع داده شده است.

رستمی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری پنج هزار مشاوره حقوقی رایگان به مردم داده شده است و همچنین 450 وکیل تسخیری، 43 وکیل اتفاقی و 150 وکیل معاضدتی برای افراد کم برخوردار از سوی کانون وکلا استان کرمانشاه انتخاب شده اند.

وی با اشاره به ارائه مشاوره حقوقی رایگان در کانون وکلا استان کرمانشاه گفت: در روزهای دوشنبه از ساعت هشت صبح الی 12 ظهر در محل کانون وکلای کرمانشاه مشاوره حقوقی رایگان به افراد داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 5000 هزار مشاوره رایگان حقوقی به مردم کرمانشاه در سال 99

ارائه 5000 هزار مشاوره رایگان حقوقی به مردم کرمانشاه در سال 99