مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 12:202021-02-25ورزشي

حضور معاون وزیر در اردوی گروه جوانمردان ایران زمین


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان عصرگاه چهارشنبه همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت علی (ع) همراه با مهرعلی باران چشمه (سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی) از اردوی تیم ورزشکاران زورخانه ای جوانمردان ایران .

- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان عصرگاه چهارشنبه همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت علی (ع) همراه با مهرعلی باران چشمه (سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی) از اردوی تیم ورزشکاران زورخانه ای جوانمردان ایران زمین از شرکت کنندگان در برنامه عصر جدید بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، سیدعبدالحمید احمدی در این بازدید عملکرد این گروه ورزشی که در دوره های پیشین مسابقه تلویزیونی عصر جدید خوش درخشیدند را از نزدیک مشاهده کرد و با دکتر مهرعلی باران چشمه (سرپرست فدراسیون) و اعضای این تیم ورزشی گفت و گو کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان خطاب به اعضای این تیم گفت: ورزش های زورخانه ای به واسطه آموزه های اخلاقی موجود در آن که برای ورزشکاران آن رعایت اخلاق و جوانمردی اهمیت قابل توجهی دارد، همواره از رشته های مورد توجه مسوولین و مردم عزیز ایران بوده و امیدوارم در سایه الطاف الهی و تلاش های همه دلسوزان این ورزش اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور معاون وزیر در اردوی گروه جوانمردان ایران زمین

حضور معاون وزیر در اردوی گروه جوانمردان ایران زمین