مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 12:102021-02-25اقتصادي

افزایش بهره وری در تعاونی ها با منتا


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از احیای تعاونی های اشتغالزا خبر داد و گفت: با ایجاد و گسترش مراکز نوآوری و توسعه تعاون بهره وری در تعاونی ها بالا می رود و زمینه تحقیق و توسعه و نوآوری در شرکتهای تعاونی فراهم می شود.

- معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از احیای تعاونی های اشتغالزا خبر داد و گفت: با ایجاد و گسترش مراکز نوآوری و توسعه تعاون بهره وری در تعاونی ها بالا می رود و زمینه تحقیق و توسعه و نوآوری در شرکتهای تعاونی فراهم می شود.

محمد جعفر کبیری در گفت وگو با ایسنا، درباره حمایت از تعاونی های اشتغالزا اظهار کرد: یکی از اقدامات حمایتی وزارت تعاون احیای تعاونی های اشتغالزا و کمک به توسعه بازار تعاونی ها با مساعدت بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون است که به همین منظور اعتباری معادل 21 هزار میلیارد تومان از سوی بانک توسعه تعاون برای امسال پیش بینی شد که این اعتبار نسبت به سال گذشته 60 درصد رشد داشته است.

وی درعین حال از پرداخت 900 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی در سال جاری خبر داد و گفت: این تسهیلات در قالب سامانه کارا توسط بانک توسعه تعاون پرداخت شده است.

کبیری در ادامه با اشاره با راه اندازی سامانه جامع هوشمند بخش تعاون اظهار کرد: این سامانه یکی از اقدامات بزرگ و موثر وزارت تعاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری در تعاونی ها با منتا

افزایش بهره وری در تعاونی ها با منتا