مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 12:052021-02-25اقتصادي

اساسنامه واحد های مسکن مهر پردیس ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد پس از برگزاری جلسات متعدد و پیرو نشست و پیگیری معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسگتری استان تهران دادستان شهرستان پردیس 6 اسفندماه 99، - مدیرعامل شرکت عمران پردیس اساسنامه واحد های مسکن مهر این شهر در فازهای 3، 5، 8، 9 قدیم و جدید و 11 (کوزو) را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد پس از برگزاری جلسات متعدد و پیرو نشست و پیگیری معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسگتری استان تهران دادستان شهرستان پردیس 6 اسفندماه 99، اساسنامه منازل مسکونی مهر در شهر جدید پردیس به مدیران بلوک های فاز های 11، 9 قدیم، 5 و 9 جدید، 8، 5 و 3 ابلاغ شد.

این اساسنامه بر اساس قانون تملک آپارتمان ها تهیه و در مورد کلیت ساختمان از جمله اداره آن و نحوه حل و اختلاف ساکنین، مالکین و اعضای هیئت مدیره از طریق داوری تصمیم گیری و تعیین تکلیف شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران، با ابلاغ این اساسنامه بسیاری از اختلافات به حداقل خواهد رسید و قطعا شاهد کم شدن تشکیل پرونده های حقوقی مربوط به ساکنین مساکن مهر در محاکم قضایی خواهیم بود.

مهدی هدایت تاکید کرد: این اتفاق برای اولین بار در شهر های جدید در شهر جدید پردیس افتاده است و با این اساسنامه امیدواریم ساک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساسنامه واحد های مسکن مهر پردیس ابلاغ شد

اساسنامه واحد های مسکن مهر پردیس ابلاغ شد