مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-25سياسي

آموزش معتمدین هیات نظارت بر انتخابات شوراهای همدان


عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان همدان از آموزش معتمدین این هیات در برگزاری انتخابات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن لطفی ظهر امروز در اولین جلسه اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در همدان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس پنج اصل اساسی شکل گرفته است اظهار کرد: اولین اصلی که در نظام تاکید شده، حفظ کرامت انسانی است و اگر خدشه ای به شخصیت یک شهروند وارد شود مورد تایید اسلام و نظام نبوده و شایسته جمهوری اسلامی نیست.

وی با اشاره به اینکه اخلاق مداری دومین اصل نظام است و اگر تاریخ را مطالعه کنیم می بینیم تمام تمدن ها بر اساس فساد اخلاقی رو به زوال رفته اند یعنی ریشه فروپاشی فساد اخلاقی بوده است گفت: سومین اصل نظام قانون مداری است که اگر همه ما به قانون تمکن کنیم قطعا هیچ مشکلی در کشور نخواهیم داشت.

این عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان همدان با تاکید به اینکه رکن بعدی عدالت اجتماعی است افزود: اگر در رشد کشور عدالت اجتماعی رعایت نشود مطمئنا توسعه ای نخواهیم یافت.

وی شایسته سالاری را از دیگر اصول نظام دانست و گفت: اگر ما نتوانیم فرایند انتخابات را طوری پیش ببریم که افراد شایسته ای روی کار آیند قطعا با چالش های زیادی مواجه خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش معتمدین هیات نظارت بر انتخابات شوراهای همدان

آموزش معتمدین هیات نظارت بر انتخابات شوراهای همدان