مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-25سياسي

120 واحد مسکن برای مددجویان ساروی احداث می شود


رییس کمیته امداد منطقه 2 ساری شمار خانوارهای تحت پوشش را بیش از هفت هزار خانوار بیان کرد و گفت: برای 120 مددجوی تحت پوشش مسکن احداث می شود.

- سیدرضا ساداتی در حاشیه بازدید از جمعی از خانوارهای تحت پوشش به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) در گفتگو با خبرنگار مهر شمار خانوارهای تحت پوشش را بیش از هفت هزار خانوار بیان کرد و گفت: از این تعداد 800 فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش هستند.

وی با اشاره به دیدار با جمعی از خانوارهای تحت پوشش با مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: در این دیدار که با همراهی فرمانده سپاه شهرستان و برخی از مسئولان انجام شد، یک دستگاه یخچال و تلویزیون به یکی از خانوارهای تحت پوشش تقدیم شد.

وی گفت: همچنین مبلغ و آورده خرید مسکن برای یکی فرزند ایتام دارای معلولیت جسمی نیز به میزان 50 میلیون تومان تأمین شد.

ساداتی توزیع سبد کالا و کارت هدیه بین خانوارها را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: 280 فرزند ایتام تحت پوشش کمیته امداد منطقه دو ساری هستند.

رییس کمیته امداد منطقه دو ساری یادآور شد: در ایام ولادت حضرت علی (ع) برای برخی خانوارهای تحت پوشش توسط خیران و نیکوکاران سبدکالا تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: در سال جاری در منطقه دو ساری برای 120 خانوار تحت پوشش پروانه ساخت مسکن تهیه و 93 نفر معرفی به بانک شده است و از این تعداد 50


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 واحد مسکن برای مددجویان ساروی احداث می شود

120 واحد مسکن برای مددجویان ساروی احداث می شود