مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 10:302021-02-25سياسي

مردم البرز با افتتاح چند پروژه راهسازی دیگر از بار ترافیک ملی رها می شوند


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امید است به زودی با بهره برداری از منطقه 2 آزادراه تهران شمال و تکمیل کمربند شمالی کرج، مردم این استان تا حدود زیادی از بار ترافیک ملی در استان رها شوند.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امید است به زودی با بهره برداری از منطقه 2 آزادراه تهران شمال و تکمیل کمربند شمالی کرج، مردم این استان تا حدود زیادی از بار ترافیک ملی در استان رها شوند.

عزیزاله شهبازی در حاشیه بهره برداری از آزادراه غدیر (آزادراه جنوبی تهران و البرز) که روز پنجشنبه هفتم اسفند با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: سرانجام روز موعود فرا رسید و ابر پروژه آزادراه جنوبی تهران و البرز زیر بار ترافیک رفت تا گره بزرگ ترافیک ملی در این استان و پایتخت باز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: علیرغم شرایط نامساعد اقتصادی و شیوع بیماری عالمگیر کرونا که می توانست سد راه بسیاری از امور شود، این پروژه با مجاهدت های خاموش روند پیشرفتش را با سرعت طی کرد.

شهبازی با اشاره به اینکه این پروژه 158 کیلومتری یک شاهراه مواصلاتی عظیم محسوب می شود، گفت: امروز به دستور ریاست محترم جمهوری و با حضور استانداران تهران، البرز، قزوین و مرکزی در محل پروژه، این ابر پروژه زیربار ترافیک رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم البرز با افتتاح چند پروژه راهسازی دیگر از بار ترافیک ملی رها می شوند

مردم البرز با افتتاح چند پروژه راهسازی دیگر از بار ترافیک ملی رها می شوند