مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 10:152021-02-25ورزشي

قاینات بر سکوی نخست «لیگ تندرستی ایرانیان» ایستاد


رییس هیات ورزش های همگانی قاینات از سکونشینی «لیگ تندرستی ایرانیان» خراسان جنوبی خبر داد و گفت: همچنین در پویش های میز کار و میز ورزش نیز حائز رتبه نخست شده ایم.

- حجت الاسلام محمد طاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی، آمادگی جسمانی و جلوگیری از کم تحرکی اقشار جامعه لیگ تندرستی ایرانیان از چهارم بهمن ماه در اقصی نقاط کشور آغاز و تا پانزدهم اسفند ماه جاری ادامه دارد.

وی افزود: در این رویداد ورزش ملی و همگانی تمامی شهروندان بالای 10 سال می توانند از شنبه تا پنجشنبه هرهفته به سایت: www.

irantandorosti.

org مراجعه و با بهره گیری از برنامه های بازگذاری شده، به مدت 30 ثانیه از تمرینات خود فیلم گرفته و با ذکر مشخصات ارسال نمایند.

رییس هیات ورزش های همگانی قاینات با اشاره به شروع همزمان لیگ تندرستی ایرانیان در خراسان جنوبی تصریح کرد: در ابتکاری نوآورانه و تاثیرگذار با انتخاب رابط و نماینده ورزشی در تمامی مساجد و روستاهای اقماری شهرستان نسبت به معرفی و تشویق افراد برای شرکت در این ماراتن ملی اقدام گردید.

طاهری یادآور شد: در پی بسیج امکانات، همت مسؤولان کمیته های هیات ورزش های همگانی قاینات و تلاش های خستگی ناپذیر همکاران خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در لیگ تندرستی به طور چشم گیری اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاینات بر سکوی نخست «لیگ تندرستی ایرانیان» ایستاد

قاینات بر سکوی نخست «لیگ تندرستی ایرانیان» ایستاد