مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 09:402021-02-25بين الملل

درخواست ارتش ارمنستان برای استعفای دولت


رییس ستاد کل و فرماندهان ارتش ارمنستان خواستار استعفای فوری دولت شدند و در واکنش به این اقدام نیز، نخست وزیر این کشور آنها را به تلاش برای کودتای نظامی متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شبکه خبری آر تی عربی روسیه، ستاد کل ارتش ارمنستان پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) با صدور بیانیه ای در واکنش به تشدید بحران سیاسی کنونی، از نیکول پاشینیان ، نخست وزیر این کشور و دولت وی درخواست کرد که بی درنگ استعفا دهند.

در این بیانیه که به امضای بیش از 40 مسئول نظامی عالی رتبه از جمله اونیک گاسپاریان ، رییس ستاد کل و همه معاونان، روسای ادارات و فرماندهان یگان های نظامی بزرگ ارتش ارمنستان رسیده، نسبت به اقدامات کوته بینانه و بدون توجیه از سوی دولت این کشور از قبیل برکناری تیران خاچاتریان ، معاون اول رییس ستاد ارتش به شدت اعتراض شده است.

رییس ستاد کل و فرماندهان ارشد ارتش ارمنستان در بیانیه خود، برکناری خاچاتریان را نامسئولانه و علیه کشور توصیف کرده و ضمن اعلام این که به باور آنها، در این اقدام منافع کشور در نظر گرفته نشده، تاکید کردند که دولت کنونی این کشور دیگر از توانایی تصمیم گیری مناسب در شرایط دشوار و سرنوشت ساز کنونی برخوردار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ارتش ارمنستان برای استعفای دولت

درخواست ارتش ارمنستان برای استعفای دولت